• وبلاگ : *** انـتـظـار ***
  • يادداشت : چرا حقايق را نمي گوييد؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • پارسي يار : 4 علاقه ، 2 نظر
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    تو را از مرگ مي‌ترسانند! و چه نادانند آنهايي که فکر مي‌کنند مي‌توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بترسانند!
    چند راهکار زيبا براي تعجيل در فرج يوسف زهرا
    1) بياييم هر روز به ايشان سلام کنيم.* 2) هر روز براي سلامتي ايشان صدقه بدهيم *3 )خواسته ها و حاجتهايمان را اول به امام زمان بگوييم و به او متوسل شويم *4 ) براي سلامتي ايشان هر روز چند آيه با معني بخوانيم* 5 ) به ديگران ياد بدهيم .
    سردار شهيد شوشتري
    ديروز از هر چه بود گذشتيم،امروز از هر چه بوديم …!! آنجا پشت خاکريز بوديم و اينجا در پناه ميز …!! ديروز دنبال گمنامي بوديم و امروز مواظبيم ناممان گم نشود …!! آنجا(جبهه)بوي ايمان ميداد و اين جا ايمانمان بو !! مي دهد…!! الهي : نصيرمان باش، تا بصير گرديم . بصيرمان کن تا از مسير برنگرديم و آزادمان کن تا اسير نگرديم…

    اختصاصي پرچم هاي سياه شرق

    htttps://shargh.us
    + بهنام 
    سلام...به نظرم با توجه به تکنوکرات هاي تحصيل کرده در غرب که در رئوس کاري اين دولت قرارگرفته اند و تاثير پذيري آنها از فضاي اونطرف همين نفس مذاکره و نشستن پاي ميز براشون دستاورد برجامه...در غير اينصورت همه ميدونن که اينهمه مذاکره و تو بوق کرنا کردن تا حالا هيچي براي اين مملکت نداشته..ولي چه کنيم که همين عزيزان با اثرپذيري که از اونطرف دارن دلخوش به لبخند زدن و دست دادن با مسئولين غربي هستن...همين نفس پذيرفته شدن يا به قولي ورود پيدا کردن به محافل مسئولين غربي اينقدر اين عزيزان رو مشعوف ميکنه که حاضرن هر چي امتيازه بدن...( براي مزاح ميگم خلاصه بايد جايي باشه تا فلاني انگليسي صحبت کنه يا مقاله بده تا روزنامه نيويورک تايمز و واشينگتن پست چاپ کنه )...ديدگاهي که اينا نسبت به غرب دارن به نظرم به مراتب خطرناک و مسمومه و دقيقا در تقابل با آرمان هاي انقلاب قرار داره و مصداق دقيق نفوذه !!!
    پاسخ

    سلام بهنام جان. قربون آدم چيزفهم.
    هرجند ربطي به ما نداره ! ولي در حقيقت يكي بياد حقايق برجامو بگه بد نيستا ! البته نه بنا بر حقيقت مثلا حسن آقا يا حسين آقاي شما ! مگه اينكه اين آقايون ربطي به شما هم نداشته باشن !
    برا اينكه شما پرسيدين : چرا حقايق را نمي گوييد !؟
    ولي نفرمودين : به كي ؟!
    چراكه آيا مقصودتون به شماست !؟ يا مثلا به حسين آقاتون!؟ آخه اين آقايون چه ربطي به شما دارند ؟ خودشون مي دونن و به بنده و شما چه ربطي داره ؟
    و اگر مقصود به شماست ؟ خب پس ما چي!؟ يكي نياد برا ما هم بگه حقايقو ؟
    البته اگه ما خبر نداشته باشيم ! مثل شما ! كه گويا خبر دارين و پرسش شا در (حقيقت) اينه : چرا جقايق را نمي گوييد ؟! به ما ! نه شما !
    پاسخ

    دوست گرامي! آخرين جمله ي مطلب اينه اگه دقت ميفرمودين: چرا حقايق برجام را به مردم نمي گوييد؟!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 95 مهر 22 نوشته شما با عنوان چرا حقايق را نمي گوييد؟! برگزيده شده و در جايگاه تيتر يک در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب اسراء و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام و تشکر از توجهتون. يا علي